joi, 8 noiembrie 2012

Florin Caracala, omul, in 10 randuri haioase








Chestionarul lui Pivot



 

Florin Caracala, omul, in 10 randuri haioase
 

Zgomotul favorit ?

 

Zgomotul ploii calde de vară (zici că am fost Eminescu – ce înseamnă să fii sincer, râzi până și de tine)

 

Zgomotul de nesuportat ?

 

Zborul unei muște, fix după ce sting lumina, la jumatea toamnei, când sunt ferm convins că nu mai sunt muște în oraș (nu știu de ce am eu senzația că muștele, și ele, migrează în țările calde pe la începutul lui noiembrie)

 

Cuvântul preferat ?

 

Mirobolant 

 

Un cuvânt ce te calcă pe nervi?

 

Concept

 

Înjurătura preferată/cea mai uzitată ?

 

Frățică ! Să moară Petrică ! (o folosesc de atât de mulți ani că nici nu știu câți)

 

Ce te incită ?

 

Absolut orice are un dedesubt.

 

Ce te enervează?

 

Acum, benzinăria din fața blocului meu. Când stăteam în Iași, șantierul Palas, din spatele blocului meu!

 

Ce-ai fi dacă nu ai fi ce ești ?

 

Absolut orice! sunt român, am învățat de toate.

 

Ce n-ai fi sub nicio formă ?

 

Păr pe piept  :)) (deși nu glumesc, creierul meu a făcut o analogie cu ce ar fi descrețitor de spus aici, și mi se pare foarte funny )

 

Dacă există rai, ce ai vrea să auzi de la Dumnezeu o dată ajuns la porțile raiului ?

 

„Cum dracu ai ajuns tu aici?”

 

 
Va urma un interviu cu regizorul Florin Caracala.

Florin Caracala a terminat Universitatea de Arte "George Enescu din Iași, secțiile actorie (2010) și regie (2011) și este în prezent masterand, secția regie, al UNATC ”I.L. Caragiale” din București. S-a făcut remarcat în Iași prin numeroase spectacole a căror regie a semnat-o, prin spirit ludic, inovație și nonconformism. Îmi place să cred că va ajunge un brand în teatrul românesc și nu mă feresc să-mi exprim public încrederea și speranțele pe care le am legate de devenirea artistică a lui Florin Caracala.
 
Dana Țabrea



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu